Poznań (POZ)
18.05.2025 - 23.05.2025
4 dni
Śniadania
2 dorosłych
Dorosły
5036 zł
Dorosły
5036 zł
Razem
10132 zł
BVBX-875750-3
Hotel miejski W Muscat znajduje się około 250 m od plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 15 km. Miasto Shatti Al Qurum jest oddalone o około 250 m (Muscat około 12 km). W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych i supermarket. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 6 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 4 km) i teatr. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 6 km szpital. Lotnisko (MCT) położone jest ok. 26 km od hotelu.
Ten 8-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 279 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), sklep, dyskotekę, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 7 restauracji. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 7 sal konferencyjnych z sekretariatem, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Za obsługę pokojową oraz usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za ewentualną opłatą) i siłownia. W okolicy hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, sauna, łaźnia parowa, hammam i masaże za ewentualną opłatą.
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), balkon lub taras, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), balkon lub taras, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), balkon lub taras, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), balkon lub taras, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), balkon lub taras, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.