Biuro Podróży Nekera poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia sprzedaży Help Desk

Miejsce pracy: Centrala firmy w Warszawie

Oczekujemy od kandydata:

  • umiejętności pracy w zespole
  • znajomości geografii świata
  • znajomości języka angielskiego
  • wysokiej kultury osobistej, otwartości na pracę z ludźmi
  • sprawnej komunikacji telefonicznej i mailowej
  • dyspozycyjności (praca zmianowa w weekendy)
  • mile widziana znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych
  • doświadczenie w pracy u touroperatora będzie dodatkowym atutem
  • aktywnej pomocy przy rezerwacji imprez i obsłudze posprzedażowej rezerwacji turystycznych
  • gotowości do wyjazdów służbowych, w tym wyjazdów zagranicznych
  • radości z kompleksowej obsługi Agentów i Klientów Nekera

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • pracę z fantastycznymi ludźmi
  • liczne wyjazdy study tour
  • możliwość uczestnictwa w programie prywatnej opieki medycznej (karta)
  • kartę MultiSport
  • szkolenia systemowe, sprzedażowe i produktowe
  • wyjazdy zagraniczne w ramach podnoszenia kwalifikacji
  • atrakcyjne zniżki na wakacyjne wyjazdy Twoje i najbliższych

Jeśli nasze ogłoszenie jest dla Ciebie interesujące i chcesz porozmawiać o warunkach współpracy, prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@nekera.pl. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Informacje RODO dotyczące rekrutacji.

Strzałka