- Vars - ok. 350 m od centrum miejscowości - ok. 300 m ośrodek narciarski Vars - w pobliżu bary, restauracje, sklepy
- narciarnia - winda
mono 2 - 16 m pokój dzienny z aneksem kuchennym i rozkładaną kanapą dla 2 osób (można i typ szuflada") lub 2 pojedynczymi łóżkami, łazienka z prysznicem lub wanną, rzadko balkon Dodatkowe wyposażenie apartamentów: TV (płatne), zmywarka,piekarnik lub mikrofalówka, lub więcej opcji w zależności od konkretnego apartamentu notatka 1 - ze względu na fakt, że chodzi o kilkadziesiąt apartamentów prywatnych w ramach całej gamy domów apartamentowych, jest opis powyżej tylko orientacyjny, opisuje najczęstsze warianty posczególnych apartamentów notatka 2 - niektóre łóżka mogą mieć wymiary 190 x 70 cm, rozkładane kanapy dla 2 osób o wymiarach 190 x 140 cm
Bez wyżywienia (Self Catering)
- opłata klimatyczna w cenie pobytu - depozyt zwrotny (możliwość płacenia kartą kredytową) 350 EUR/apartament - sprzątanie końcowe w cenie pobytu - zużycie prądu, gazu i wody w cenie pobytu - parking w pobliżu (w odległości max. 500 m) - obiekt nie akceptuje zwierząt
skipass Foret Blanche (V) na 6 dni w cenie, ośrodek narciarski Risoul/Vars oferuje ok. 185 km tras narciarskich Kategoria bimbo: dzieci w wieku do 4 lat Kategoria junior: dzieci w wieku od 5 do 12 lat Kategoria senior A: osoby w wieku od 65 do 74 lat Kategoria senior B: osoby w wieku od 75 lat zniżka dla kategorii bimbo dotyczy przy korzystaniu ze skipassu dowolnego okresu ważności; warunek dziecku musi towarzyszyć 1 osoba dorosła z takim samym karnetem pod względem długości RODZAJE SKIPASÓW: Fort Blanche dotyczy ośrodka narciarskiego Risoul / Vars
WAŻNE: Karnety zawarte w cenie oferty, są karnetami w specjalnej, zniżkowej cenie dla Klientów EXIM TOURS. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość rozszerzenia skipassu na inny ośrodek narciarski (jeśli to możliwe). WYBORU KARNETU MOŻNA DOKONAĆ TYLKO W MOMENCIE ZAŁOŻENIA REZERWACJI! W większości ośrodków narciarskich obowiązuje kaucja (zwrotna) za skipass w kwocie od 2 do 8 EUR.
Klienci, którzy zdecydują się na zakup wyjazdu z dojazdem własnym otrzymają na 2-3 dni przed wyjazdem voucher na zakwaterowanie oraz instrukcję z najważniejszymi informacjami dotyczącymi dojazdu, zakwaterowania oraz miejscu i sposobie odbioru karnetu narciarskiego. ZAKWATEROWANIE: Przy wyjazdach na 7 nocy, dniem rozpoczynającym i kończącym pobyt jest zazwyczaj sobota lub niedziela. Zakwaterować się można w pierwszy dzień pobytu w godzinach popołudniowych lub wieczornych (zazwyczaj między 16:00 a 18:00 lub najpóźniej od 19:00 do 20:00), według regulaminu obiektu. Przyjazd po godzinie 19:00 podlega w niektórych przypadkach dodatkowej opłacie. W przypadku przyjazdu po godzinie 23:00 nie możemy zagwarantować zameldowania. Wymeldować należy się w ostatni dzień pobytu w porannych i przedpołudniowych godzinach, zazwyczaj do godziny 9:00 do 10:00, ale nie przed godziną 7:00 - 9:00. Przy pobytach z dojazdem własnym można oczywiście umówić się indywidualnie na wcześniejszy odjazd, trzeba jednak dostosować się do czasowych możliwości biura / recepcji / właściciela konkretnego obiektu (w wyjątkowych przypadkach za wcześniejszy odjazd może być pobierana opłata). Dokładne informacje znajdują się w instrukcji dotyczącej wyjazdu. SPRZĄTANIE KOŃCOWE: W większości apartamentów sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie wyjazdu, w niektórych przypadkach może być za obowiązkową lub opcjonalną dopłatą. Informacje na temat opłat za sprzątanie końcowe są zawsze w opisie hotelowym, jeśli ich nie ma, apartamenty należy posprzątać samodzielnie. Nawet jeśli sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie lub jest za dopłatą, klienci mają obowiązek sprzątania bieżącego oraz przede wszystkim sprzątnięcia aneksu kuchennego. W niektórych obiektach można dopłacić za sprzątniecie kuchni. KAUCJA ZA APARTAMENT: W większości apartamentów na miejscu pobierana jest zwrotna kaucja przede wszystkim jako zabezpieczenie w przypadku zniszczenia wyposażenia lub ze względu na sprzątanie końcowe. Wysokość kaucji jest różna w zależności od kraju czy destynacji lub konkretnego obiektu. W niektórych obiektach kaucja pobierana jest również kartą lub tylko kartą kredytową. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie hotelowym.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.