2-piętrowy hotel zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim, niedaleko plaży. Odnowione pokoje w 2023 r., malowniczy basen z wodospadem, zielone otoczenie.
Około 600 m od prywatnej piaszczystej plaży (bezpłatne leżaki i parasole, ręczniki płatne), kilometr od centrum Hammamet - Yasmine, ok. 10 km od starej części miasta, ok. 80 km od Sousse, ok. 90 km od lotniska w Monastirze. Hotel organizuje bezpłatne przejazdy na plażę, odpłatne przejazdy do centrum.
Lobby z całodobową recepcją, bar w lobby, bar przy basenie, sezonowy bar przy plaży, restauracja, kawiarenka mauretańska, 2 windy, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, sklep, biblioteczka, parking, kantor wymiany walut, odpłatne łącza Wi-Fi, sale konferencyjne, pralnia.
Superior Garden View Room FR - pokój rodzinny z widokiem na ogród, możliwość zakwaterowania maks. 2+2. Superior Pool View Room FR - pokój rodzinny z widokiem na basen. Double Room Garden View Room RM - standardowy pokój dwuosobowy (możliwość dostawki) z widokiem na ogród. Double Room Pool View Room RM - standardowy pokój dwuosobowy (mozliwość dostawki) z widokiem na basen. Na wyposażeniu: łazienka, klimatyzacja (do 15.09), sejf (płatny), telefon, minibar (na życzenie/płatny), TV sat.
All Inclusive (AI) - śniadania, obiady i kolacje, przekąski po południu, napoje bezalkoholowe i alkohole lokalnej produkcji.
Malowniczy basen o nieregularnym kształcie z wodospadem, aerobik, rzutki, joga, animacje, okazjonalnie dyskoteka, odpłatne centrum spa (sauna, łaźnia, hammam, jacuzzi, masaże), kort tenisowy, salon gier.
Brodzik, wakacyjne animacje, wysokie krzesełka w restauracji.
W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu. * 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym * 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym * 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym Przy pobytach dłuższych niż 10 dni podatek jest równowartością pobytu 10 dniowego. Dzieci do 12 roku życia (liczy się data urodzenia) są zwolnione z podatku.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Uwaga: od 1 stycznia 2025 r. obowiązuje wjazd do Tunezji wyłącznie na podstawie paszportu. Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności. Informujemy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji: https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji - Polska w Tunezji - Portal Gov.pl (www.gov.pl) Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich. Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00. Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09. Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych - Nouvelair i czarterowych): * w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. * wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. * przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.