Pokój Standard W budynku głównym lub bungalowy Klimatyzacja (15.06 do 15.09) Łazienka z wanna lub prysznicem, suszarka do włosów, toaleta TV-Sat, telefon Minilodówka - bezpłatna Sejf - płatny ok. 7 TND/ Dzień lub 40 TND/ Tydzień Posiada 2 sofy Balkon lub taras Pokój Superior Wyposażenie jak w pokoju standard Bardziej przestronny Maksymalne obłożenie 2 dorosły lub 1 + 2 dzieci
Najbliższe restauracje i bary ok. 1 km Centrum miasta Midoun ok. 5 km Port lotniczy Djerba ok. 20 km
Prywatna, piaszczysta, bezpośrednio przy hotelu Leżaki i parasole - bezpłatne Ręczniki plażowe - płatne ok. 3 TND / Dzień oraz depozyt 10 EUR lub 10 USD. Bar na plaży - bezpłatny (czynny w wysokim sezonie od 10:00 do 18:00 w zależności od warunków pogodowych, tylko napoje bezalkoholowe)
All Inclusive: Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu w restauracji głównej Lekkie przekąski w ciągu dnia w wybranych barach Napoje bezalkoholowe i alkohole lokalnej produkcji w barach wskazanych przez hotel w godzinach ich otwarcia od 10:00 do 24:00 Alkohole importowane są dodatkowo płatne
2 restauracje (w tym a'la carte płatna) 3 bary (w tym 1 na plaży) Kawiarnia Mauretańska - shisha płatna Basen zewnętrzny Sklepy na terenie hotelu Dyskoteka (od czerwca do września 2-3 razy w tygodniu od 23:00- 02:00, drinki dodatkowo płatne) Pralnia - płatna Fryzjer - płatny Oficjalna kategoria hotelu 4*
Wi-Fi na terenie obiektu - bezpłatne
Bezpłatne: program animacyjny, koszykówka, siatkówka plażowa, piłka nożna, minigolf, tenis stołowy, miniklub, plac zabaw Płatne: bilard, Spa, tenis ziemny z oświetleniem, sporty wodne
W Tunezji obowiązuje podatek turystyczny, pobierany jednorazowo podczas zameldowaniu w hotelu, jego wysokość zależy od standardu obiektu: 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia -w hotelu 2 gwiazdkowym 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia -w hotelu 3 gwiazdkowym 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia –w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym Przy pobytach dłuższych niż 10 dni podatek jest równowartością pobytu 10 dniowego.
Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.