Hotel usytuowany przy pięknej, piaszczystej plaży, otoczony roślinnością, oferujący kilka lokali gastronomicznych, malowniczy basen, program rozrywkowy. Skromny standard; polecamy mniej wymagającym gościom.
Przy plaży, 8 km od centrum Varadero, 35 km od lotniska w Vararedo, 160 km od lotniska w Hawanie.
Całodobowa recepcja z punktem wymiany walut, Wi-FI w lobby płatne, restauracja główna, restauracja włoska, restauracja kubańska, bar przy basenie, bar przy plaży/beach grill, bar lounge, sport bar, sala konferencyjna, centrum biznesowe, sklep.
Standard - standardowy pokój; łazienka, klimatyzacja, telewizor, sejf, mała lodówka, ekspres przelewowy do kawy, żelazko, telefon, balkon lub taras (widok na ogród). Powierzchnia - ok. 20 m kw. Superior - pokój z nowszym wyposażeniem. Bungalow Standard - sypialnia, pokój dzienny, taras. Powierzchnia - ok. 48 m kw. Triple Standard - standardowy pokój trzyosobowy. Triple Superior - pokój superior trzyosobowy.
AI - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, przekąski, wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe.
Basen, siłownia, siatkówka plażowa, korty tenisowe, rzutki, bilard, tenis stołowy, szachy, gry stołowe, niektóre sporty niemotorowe, animacje, program rozrywkowy, dyskoteka.
Wydzielona część basenu, plac zabaw, miniklub, pokój zabaw.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT. Ponadto cena nie zawiera opłaty za Wizę Turystyczną określaną inaczej jako Karta Turystyczna (Tarjeta de Turista). Można ją wyrobić w ambasadzie Kuby w Warszawie, na dedykowanej stronie: https://evisacuba.cu/en/inicio jak również za pośrednictwem serwisów wizowych, np. Wiza Serwis. Koszt to ok. 180 PLN, jeśli skorzystamy z pomocy pośrednika. Czas oczekiwania: do 24 godzin. Dla własnej wygody sugerujemy zająć się jej wyrobieniem najpóźniej na tydzień przed planowanym wylotem. Wymagana jest także rejestracja pobytu pod adresem: https://dviajeros.mitrans.gob.cu/inicio
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.