Ośrodek hotelowy Shangri-La's Barr Al Jissah - AL WAHA jest oddalony o ok. 15 km od Muscat. W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych i supermarket. Wypożyczalnia samochodów zapewnia mobilność podczas urlopu. Lotnisko (MCT) położone jest ok. 51 km od hotelu.
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 262 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), minimarket, różne inne możliwości zakupowe oraz parking (za ewentualną opłatą). W hotelu znajduje się 22 restauracji. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Za obsługę pokojową oraz usługę prania i prasowania mogą obowiązywać opłaty.
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne (za ewentualną opłatą).
Opcja częściowego wyżywienia obejmuje obiad lub kolację. All Inclusive: Napoje bezalkoholowe, piwo, wino oraz koktajle w określonych godzinach.
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, tenis (za ewentualną opłatą), badminton (za ewentualną opłatą), siatkówka i rzutki (za ewentualną opłatą). Oferty wellness: hammam i masaże za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: mini klub i baby-sitting (ewentualnie za opłatą).
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.