Ok. 140 km od plaży leży hotel wellness Sahab Resort & Spa. Do turystycznego centrum jest ok. 30 km. Miasto Muscat jest oddalone o około 160 km (Nizwa około 45 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 1 km. Lotnisko (MCT) położone jest ok. 190 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem przez 24 godziny na dobę odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny).
Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 25 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), salon fryzjerski, parking (za ewentualną opłatą) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 30 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Za obsługę pokojową, usługę prania i prasowania oraz usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny. W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 130 km. Oferty wellness: strefa spa i masaże za ewentualną opłatą.
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku.
Pokoje wyposażone są w basen do wspólnego użytku, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), balkon, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Pokoje wyposażone są w basen do wspólnego użytku, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), balkon, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Pokoje wyposażone są w basen do wspólnego użytku, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), balkon, Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
30.03.2025 - 04.04.2025 - 4 dni
06.02.2025 - 12.02.2025 - 5 dni
25.03.2025 - 01.04.2025 - 6 dni
26.03.2025 - 04.04.2025 - 7 dni