Pięciogwiazdkowy hotel sieci Melia to doskonały wybór na wakacje z wysokim poziomem komfortu. Polecany ze względu na piękną prywatną plażę, smaczną kuchnię i cenione przez gości centrum odnowy biologicznej. Melia International to także całodobowe all inclusive i pokoje z widokiem na morze. To miejsce sprawia, że będziemy chcieli tu wracać.
10 km od centrum Varadero, 30 km od lotniska w Varadero. Hotel usytuowany na powierzchni: 10000 m2.
2019 r. Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (6), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty.
- Wi-Fi w lobby płatne - Wi-Fi w pokojach płatne
100 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 11, liczba wind: 2) Typy pokoi: - pokoje classic dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - junior suite dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje The Level dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje premium The Level dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - junior suity The Level dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - grand suity The Level dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, restauracje a la carte, bary All Inclusive (24h) - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-15:00), kolacja (19:00-21:00) - przekąski (12:00-17:00) - wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe Restauracje a la carte Wymagana rezerwacja. - Market Grill międzynarodowa - bezpłatna - TexMex meksykańska - jedna wizyta podczas pobytu gratis - Doble Play międzynarodowa - j.w - Cubano local - j.w - Hacienda meksykańska - j.w - Casa Nostra włoska - j.w - Market Grill międzynarodowa - bezpłatna - Sensum międzynarodowa - płatna - Sasa japońska - jedna wizyta podczas pobytu gratis
- brodzik - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-7 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - menu dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
- siłownia - animacje - sauna
- centrum SPA - masaż - salon piękności
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H) - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - TAK - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM) Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
28.09.2023 16:06
SPA Siłownia Mini Klub All Inclusive 24H Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.