Komfortowy hotel sygnowany prestiżową marką Iberostar. Nazwa Bella Costa odzwierciedla to, co tu najlepsze: doskonałe usytuowanie. Plaża z białym piaskiem, blisko centrum Varadero, malownicze pejzaże, świetna restauracja kubańska z widokiem na morze, gustowne wnętrza.
W centralnej części malowniczego półwyspu Hicacos, przy piaszczystej plaży, ok. 6 km od centrum słynnego kurortu Varadero, 30 km od lotniska i 150 km od Hawany. Zejście do plaży po schodach.
Lobby, recepcja 24 h, restauracja główna, restauracja włoska, restauracja kubańska, restauracja śródziemnomorska, bar w lobby, bar przy basenie, klub nocny, sklepik, sala konferencyjna, pralnia, bezpłatne łącza internetowe.
Double without balcony- pokój 2-osobowy z łazienką; klimatyzacja, telefon, telewizor, mała lodówka, sejf, zestaw do prasowania. Powierzchnia - ok. 25 m kw. Bez balkonu. Double - pokój 2-osobowy z łazienką; klimatyzacja, telefon, telewizor, mała lodówka, sejf, zestaw do prasowania, balkon lub taras (widok na ogród). Powierzchnia - ok. 25 m kw. Double sea view - pokój 2-osobowy z łazienką; klimatyzacja, telefon, telewizor, mała lodówka, sejf, zestaw do prasowania, balkon lub taras (widok na morze). Powierzchnia - ok. 39 m kw. Bungalow - pokój w bungalowie, powierzchnia - ok. 50 m kw. Family duplex 2 rooms - dwupoziomowe mieszkanie rodzinne; salon, 2 sypialnie, 2 łazienki. Powierzchnia - ok. 109 m kw. Zakwaterowanie od godz. 16.00, wykwaterowanie do godz. 12.00
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych godzinach.
Basen, siłownia, siatkówka plażowa, koszykówka, rzutki, tenis stołowy, animacje. Kilometr od hotelu znajduje się pole golfowe.
Brodzik, animacje, miniklub (4-12 lat).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT. Ponadto cena nie zawiera opłaty za Kartę Turystyczną. Można ją wyrobić w ambasadzie Kuby w Warszawie, a także przez internet za pośrednictwem serwisów wizowych, np. Wiza Serwis. Koszt to ok. 180 PLN, jeśli skorzystamy z pomocy pośrednika. Czas oczekiwania: do 24 godzin. Karta jest wysłana do klienta kurierem. Dla własnej wygody sugerujemy zająć się jej wyrobieniem najpóźniej na tydzień przed planowanym wylotem.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
15.06.2025 - 23.06.2025 - 8 dni/7 nocy
15.06.2025 - 25.06.2025 - 10 dni/9 nocy
03.06.2025 - 14.06.2025 - 11 dni/10 nocy
16.05.2025 - 28.05.2025 - 12 dni/11 nocy
zł/os
Szczegóły