Hotel położony jest w pobliżu centrum Hamammet, co stanowi doskonałą bazę wypadową dla osób nastawionych na zwiedzanie.
Hotel znajduje się w północnej części Hammamet ok. 5 km do centrum historycznego, ok 65 km od lotniska w Enfidhi oraz ok 110 km od lotniska w Monastirze. Kompleks hotelowy otoczony jest ogrodem, 4 piętrowy budynek z windą. Do centrum Hammamet dogodny dojazd busem lub taksówką. Plaża piaszczysta, w odległości ok. 450 m od hotelu. Parasole, leżaki na plaży bezpłatne, materace dodatkowo płatne.
Recepcja 24h, kantor wymiany walut, 2 restauracje główne w formie bufetu: kuchnia międzynarodowa i tunezyjska, wieczory tematyczne, bar, za dodatkową opłatą; internet, pralnia, wypożyczalnia samochodów, salon fryzjerski, parking, sejf w recepcji. Taras słoneczny, ogród.
2 osobowe z łazienką (prysznic, WC, przybory toaletowe, suszarka do włosów), wyposażenie: klimatyzacja ręcznie sterowana (czynna od 15 czerwca do 15 września), TV Sat (pilot do TV wydawany jest w recepcji za kaucją), budzenie na życzenie, telefon, Internet (płatny), balkon (stolik z krzesełkami) z widokiem na ląd.
All Inclusive: śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów, napoje: kawa, herbata, woda, napoje gazowane, napoje bezalkoholowe, koktajle, lokalne piwo. Dokładne godziny obowiązywania posiłków są umieszczane na hotelowej tablicy informacyjnej.
2 baseny (1 basen ze zjeżdżalnią czynną w wysokim sezonie), kryty basen (czynny okresowo, zazwyczaj poza wysokim sezonem), kort tenisowy, tenis stołowy, aerobik, mini golf, siatkówka, strzelanie z łuku, kule francuskie, animacje (w sezonie letnim). Dodatkowo płatne: Centrum Spa (sauna, masaże lecznicze, zabiegi kosmetyczne i odprężające), oświetlenie kortów i wypożyczalnia rakiet, bilard, sporty motorowe na plaży.
Brodzik, zjeżdżalnie, opieka nad dziećmi, plac zabaw, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (wymagana rezerwacja), animacje dla dzieci (w wysokim sezonie).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.