Ośrodek hotelowy Dusit D2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 53 km od Nizwa (Muscat około 162 km). Wypożyczalnia samochodów zapewnia mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (MCT) położone jest ok. 190 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer.
Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 253 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, klimatyzację, sejf (bezpłatny), sklep, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi, obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz usługa konsjerża są dostępne odpłatnie.
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i obiad lub kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Pełne wyżywienie Plus obejmuje śniadanie, obiad i kolację jak również napoje podczas posiłków. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci.
Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
20.07.2025 - 25.07.2025 - 4 dni
06.02.2025 - 12.02.2025 - 5 dni
20.07.2025 - 27.07.2025 - 6 dni
12.01.2025 - 21.01.2025 - 7 dni