Znakomity, nowoczesny hotel sygnowany marką Marriott, dogodnie usytuowany w prestiżowej dzielnicy West Bay. Gustowne, przeszklone wnętrza, ciekawy design, malownicze widoki, wspaniała obsługa, piękne pokoje.
Dzielnica West Bay, 7 km od centrum stolicy, 5 km od promenady Corniche, 6 km od Kultural Village, 8 km od Muzeum Sztuki Islamu, 400 m od piaszczystej plaży (wstęp płatny), 21 km od lotniska.
Eleganckie, obszerne lobby, recepcja 24 h, restauracja główna, restauracja a'la carte śródziemnomorska, 2 bary, centrum konferencyjne, room service, bezpłatne łącza internetowe, windy (hotel ma 32 piętra).
Deluxe CityView - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, internet bezprzewodowy, TV sat, telefon, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar (płatny), sejf, panoramiczne okno z widokiem na miasto. Powierzchnia - 28 m kw. Deluxe SeaView - pokój deluxe z widokiem na zatokę. Superior SeaView - pokój na wyższym piętrze z widokiem na zatokę. Room JS - Junior Suite; sypialnia, salon, łazienka, widok na miasto i zatokę. Powierzchnia - 46 m kw. 1 Bedroom - suite - sypialnia, salon, łazienka (wanna i kabina prysznicowa), widok na zatokę. Powierzchnia - 72 m kw. 2 Bedrooms Room AP - 2 sypialnie, 2 łazienki, salon z aneksem kuchennym i częścią jadalną, widok na miasto. Powierzchnia -127 m kw. 3 Bedrooms Room AP - 3 sypialnie, 3 łazienki, salon z aneksem kuchennym i częścią jadalną, widok na miasto. Powierzchnia - 171 m kw.
BB - śniadania HB - śniadania i kolacje FB - śniadania, obiady, kolacje Napoje do obiadów i kolacji płatne
Basen kryty, siłownia, centrum spa.
Brak infrastruktury dla dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Domyślnie hotele w Katarze oferują spanie dla dzieci (nawet do 12. roku życia lub starsze wg polityki hotelu) we wspólnym łóżku z rodzicami (tzw existing/sharing bedding). Niektóre hotele pozwalają kwaterować dwójkę dzieci, bądź z jedną dostawką lub bez dostawek. Często też posiadają ograniczoną liczbę dostawek w obiekcie. Best Reisen zastrzega, że dostawki w pokojach mają każdorazowo status "na zapytanie" i nie może zagwarantować, że dziecko otrzyma osobne łóżko.
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna (do 90 dni). Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy. Władze Kataru nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp. Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.