Bardzo dobra lokalizacja, przestronne, wygodne pokoje. Dobry punkt wypadowy do zwiedzania, np. Lizbony.
Hotel położony w miejscowości Estoril. Odległość do plaży 300 m, centrum 500 m, lotnisko w Lizbonie - 24 km, dworzec kolejowy - 300 m.
Lobby z recepcją, wi-fi, winda, parking, przechowalnia bagażu
SINGLE STANDARD ROOM - standardowy pokój jednoosobowy z łazienką, powierzchnia 20 m, klimatyzacja, suszarka do włosów, sejf, TV, telefon, balkon DOUBLE / TWIN STANDARD ROOM - standardowy pokój dwuosobowy z łazienką, powierzchnia 20 m, klimatyzacja, suszarka do włosów, sejf, TV, telefon, balkon TRIPLE STANDARD ROOM - standardowy pokój trzyosobowy z łazienką, powierzchnia 27 m, klimatyzacja, suszarka do włosów, sejf, TV, telefon, balkon TWIN / DOUBLE DELUXE - pokój dwuosobowy z łazienką o nowoczesnym wystroju, powierzchnia 20 m, klimatyzacja, suszarka do włosów, sejf, TV, telefon, balkon DOUBLE SUPERIOR - pokój dwuosobowy z łazienką o podwyższonym standardzie, klimatyzacja, suszarka do włosów, sejf, TV, telefon, balkon
W pobliżu hotelu kort tenisowy, pole golfowe, kasyno.
RO - tylko zakwaterowanie bez wyżywienia BB - bufet sniadaniowy
Brak udogodnień dla dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.