• Aluna Paje gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Tanzania, Zanzibar, Paje

Opis hotelu: Aluna Paje

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie Aluna Paje, położonym w Tanzania, Zanzibar, Paje? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
Naszym zdaniem

Uroczy, nieduży hotel z 18 pokojami, otoczony tropikalną roślinnością, nawiązujący stylem do lokalnych tradycji. Kameralna atmosfera, egzotyczne pejzaże, basen, atrakcyjne ceny.

Położenie

Wschodnie wybrzeże, miasteczko Paje, ok. 100 m od piaszczystej plaży, ok. 50 km od lotniska. W pobliżu są inne hotele, bary, sklepiki.

Wyposażenie

Restauracja z tarasem, bar na dachu z widokiem na Paje, łącza Wi-Fi.

Pokoje

Hotel posiada 18 pokoi. Double Pool View - sypialnia, łazienka (suszarka, prysznic), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, sejf, czajnik, balkon lub taras (widok na basen).    Twin Pool View - sypialnia, łazienka (suszarka, prysznic), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, sejf, czajnik, balkon lub taras (widok na basen).      Family Suite Pool Pool View - pokój rodzinny (łóżko typu i king size i łóżko piętrowe dla dzieci), balkon lub taras z widokiem na basen.

Wyżywienie

BB - śniadanie HB - śniadanie i kolacja, napoje płatne FB - śniadanie, lunch, kolacja, napoje płatne   Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia. Najbardziej aktualna informacja dostępna na recepcji.

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, nieduża siłownia na tarasie widokowym, kącik masażu, możliwość wynajęcia roweru, okazjonalnie muzyka na żywo. W Paje znajdują się szkoły kitesurfingu/wypożyczalnie sprzętu.

Covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Linie lotnicze

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. // Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju) Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 7 kg, - jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator) Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem. Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/ // flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju) Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.  (UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej) - jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg. Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową. Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem. Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage // Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha) Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 7 kg, - dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg. Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering. Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html // Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie) Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 8 kg, - jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg. Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu // Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie) Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 8 kg, - jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg. Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp // Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule) Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 8 kg, - dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg. Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering. Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/ // Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie) Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 5 kg, - jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg. Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD. Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie.  Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru. Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 5 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji. Uwaga od 01.10.2024 wszyscy odwiedzający Zanzibar (z wyłączeniem rezydentów) muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie podróżne Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) na czas pobytu (do 92 dni). Ubezpieczenie to można wykupić wyłącznie od firmy ZIC. Inne międzynarodowe polisy ubezpieczenia podróżnego nie będą akceptowane. Więcej informacji można znaleźć na stronie Visit Zanzibar (https://visitzanzibar.go.tz/). Brak zakupienia powyższej polisy może się wiązać z odmową wjazdu na teren Zanzibaru.  Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Szczepienia

Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena nie zawiera

Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego. Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi: * dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień * dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień * dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu Aluna Paje, znajdującego się w Tanzania, Zanzibar, Paje prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Podobne oferty

Lupa Zobacz więcej
zdjęcie hotelu
Bella Vista Resort Zanzibar gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Tanzania, Zanzibar, Kizimkazi

zdjęcie hotelu
Sea Crest gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Tanzania, Zanzibar, Kiwengwa

zdjęcie hotelu
Blue Oyster gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Tanzania, Zanzibar, Jambiani

Strzałka