Hotel zlokalizowany jest w miejscowości Folgarida, w Dolomitach. W pobliżu znajduje się ośrodek narciarski Folgarida – Marilleva z 62 km tras narciarskich o różnym poziomie trudności i 25 wyciągami. Najbliższy wyciąg narciarski oddalony o ok. 500 m. Do wyciągu kursuje bezpłatny skibus. Trasy narciarstwa biegowego Carlo Magno oddalone o ok. 6 km.
Czterogwiazdkowy hotel oferuje komfortowe pokoje o różnym standardzie. Do dyspozycji gości: lobby z miejscem do odpoczynku, strefa Wellness, podgrzewany basen, restauracja.
bezpłatne Wi-Fi,
Pokój dwuosobowy Standard: ok. 16 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów, szlafrok, ręcznik, kapcie), balkon. Pokój dwuosobowy Romantik: 20 – 23 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, minibar (za dodatkową opłatą), balkon; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard. Pokój dwuosobowy Comfort: 23-25 m2, mogący zakwaterować do czterech osób, jedno łóżko podwójne i rozkładana sofa dla dwóch osób, minibar (za dodatkową opłatą), balkon; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard.
strefa Wellness z sauną fińską, Caldarium, podgrzewanym basenem wewnętrznym.
miniklub dla dzieci, opiekunka dziecięca (za dodatkową opłatą).
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami.
4 gwiazdki; kategoria lokalna: 4 gwiazdki.
przechowalnia sprzętu narciarskiego z suszarką do butów.
bezpłatny bus do wyciągu narciarskiego.
bezpłatny parking.
Zwierzęta nie są akceptowane.
do zapłaty na miejscu ok. 2 € osoba/ doba.
zakwaterowanie od 15.00; wykwaterowanie do 10.00.
w przypadku rezerwacji hotelu z przelotem (Werona, Bergamo), oferta zawiera transfer na trasie lotnisko - ośrodek narciarski - lotnisko, realizowany komfortowym autokarem. Odjazd z lotniska następuje o stałej godzinie, w związku z czym należy liczyć się z oczekiwaniem na odjazd autokaru, sięgającym do 4 godz. Punktem docelowym w ośrodku narciarskim jest zazwyczaj główny przystanek autokarowy, ośrodek informacji turystycznej lub inny charakterystyczny punkt, skąd należy udać się do hotelu. Autokar transferowy nie dowozi Gości bezpośrednio pod sam hotel. Cena transferu zawiera koszt przewozu sprzętu narciarskiego (1 sztuka / os., w obie strony).
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), ubezpieczenie dla imprez turystycznych, bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.