Uroczy, nieduży, luksusowy hotel z 36 pokojami (każdy jest inny), otoczony zielenią, w pobliżu Grand Baie. Kameralna atmosfera, znakomita restauracja na zabytkowej łodzi, wspaniałe spa, niezapomniana atmosfera. Jedyny hotel na Mauritiusie zrzeszony w ekskluzywnej grupie Relais & Châteaux. Tylko dla dorosłych gości.
Północne wybrzeże, przy piaszczystej plaży, ok. 700 m od Grand Baie Beach, ok. 11 km od ogrodów Pamplemousses, ok. 50 km od lotniska.
Eleganckie lobby z recepcją, biblioteczka, bezpłatne łącza Wi-Fi, ekskluzywna restauracja na starej, drewnianej łodzi z 1929 r. (pływające kolacje), taras jadalny przy basenie, room service.
Charm - elegancki pokój dwuosobowy; łazienka (prysznic, wanna, suszarka, szlafroki, wc), TV sat, zestaw do kawy/herbaty, sejf, telefon, klimatyzacja, minibar (płatny), telefon, balkon lub taras (widok na ogród, częściowo na ocean). Powierzchnia - ok. 25 m kw. Beachfront - elegancki pokój dwuosobowy; łazienka (prysznic, wanna, suszarka,szlafroki, wc), TV sat, ekspres do kawy, sejf, telefon, klimatyzacja, minibar (płatny), telefon, balkon lub taras (widok na zatokę Grand Baie). Powierzchnia - ok. 25 m kw.
BB - śniadania HB - śniadania i kolacje (set menu lub a'la carte), napoje płatne
Basen, fitness center, Secret Spa (basen, masaże, zabiegi kosmetyczne, relax zone, hammam), snorkeling, kajaki, windsurfing, katamaran, wyprawy wędkarskie, rejsy.
Brak infrastruktury dla dzieci.
Hotel butikowy 20 Degres Sud (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 2 km od Grand Bay. Najbliższa prywatna, piaszczysta plaża, znajduje się ok. 5 km od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Lotnisko (MRU) położone jest ok. 71 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer.
Ten 2-piętrowy hotel, odnowiony w 2020 roku, oddaje do dyspozycji gości 36 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:30), lobby, sejf (bezpłatny), parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje specjalnie dostosowane łazienki. Usługa sprzątania pokoi oraz obsługa pokojowa są bezpłatne. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie. Za usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach.
Aktywności sportowe i rekreacyjne: joga. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 5 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie.
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po francusku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size, podwójne łóżko, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. (Powierzchnia: 35-50 m).
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size, podwójne łóżko, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: 25 m.
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub podwójne łóżko, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: 50 m.
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub podwójne łóżko, jacuzzi, prywatny basen, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. (Powierzchnia: 80-100 m).
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub podwójne łóżko, prywatny basen, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: 108 m.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.